Att micra lasagne

2009-01-06 @ 19:58:43  

Hur svårt kan det vara att micra en bit lasagne?

Först glömmer jag att värma lasagnen, går med en iskall bit till mitt rum. Jag blir förskräckt när jag sätter tänderna i en köttig isbit. Jag får då gå ut i köket igen, men väl där så glömmer jag att sätta in lasagnen i micron, så den står där igång utan någon lasagne i.. När jag sedan upptäcker det så sätter jag ju in lasagnebiten i micron, men jag glömmer att sätta på den. När jag till slut fått lasagnen värmd så glömmer jag den i micron, och tar bara med mig mitt glas med juice till rummet.

Ack och ve, att man ska vara en sådan virrpanna hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Tobbish

Aaaw! Sötpuppa då! Det där var stiligt! x)

2009-01-06 @ 20:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0